Attent Zorg en Behandeling, Intermezzo

Harderwijkerweg 1 A 6952 AA Dieren
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Intermezzo - Dieren op 12 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

De zorg ben ik wel tevreden mee. Het ligt er soms wel aan wie je helpt. Het gaat op een prettige manier een als het te snel gaat dan zeg ik er iets van. Ik ben met deze kamer niet zo tevreden, want ik lag eerst op de eerste verdieping en woon hier sinds een week. Het bed staat niet goed en dat moet dan eerst overlegd worden in verband met de strategie. Maar ik heb er nog niets van gehoord. De kamer is kleiner dan eerst. De hygiene laat wel eens te wensen over. Aan de ene kant zijn ze vreselijk secuur en aan de andere kant niet. Bijvoorbeeld de vloer, daar zitten soms vlekken op die een week blijven zitten. Ze doen het met een swiffer. En als ze een schaar laten vallen, dan moet het eerst worden ontsmet. Ik moet de badkamer en toilet delen met een ander en dat is niet zo fijn. De omgang is goed. Er zijn veel stagiaires, zij zijn ook vriendelijk. Er wordt goed geluisterd. Ik krijg geen therapie meer want ik mag bijna naar huis, dus ik heb al vier weken geen therapie meer gehad. Ik ben zo stijf geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Intermezzo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.