Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof

Kastanjehof 2 6883 JR Velp
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp op 7 februari 2021

Dementie

De kleinschaligheid van de zorg die geboden wordt in Kastanjehof heeft zijn voor- en nadelen. De aandacht die er is voor de bewoners en hun familie/partners mag bijzonder worden genoemd. Mijn moeder genoot van de aandacht van de verzorgenden. Iedereen - zelfs van andere afdelingen - kende haar en sprak haar even aan. Hartverwarmend! Het lage aantal bewoners per etage - 6 - zorgt voor rust, iets waar mijn moeder erg veel behoefte aan had. De communicatielijnen binnen Kastanjehof zijn kort en er wordt adequaat gereageerd op vragen, verzoeken en/of opmerkingen. Activiteiten sluiten aan bij de interesses van de bewoners. De kleinschaligheid heeft ook een nadeel. Er zijn minder voorzieningen dan bij de grote instellingen. Geen gezamenlijke ruimte, geen 'café' waar je als bezoeker met de bewoner even een kopje koffie kunt gaan drinken. De kamers zijn klein te noemen. Hier heeft mijn moeder het moeilijk mee gehad. Samenvattend; fantastische verzorging, ruimte wat minder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp

Bedankt voor uw waardering. We kunnen merken dat u deze heel zorgvuldig heeft ingevuld. Dat waarderen we erg. We beschikken inderdaad niet over een gemeenschappelijke ruimte zoals een restaurant of iets dergelijks. Dat vinden wij ook jammer. Er zijn plannen voor het bouwen van een serre.

Heel fijn om te horen dat u positief bent over de zorgmedewerkers en de organisatie rondom de zorg. Nogmaals dank voor uw feedback!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.