Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof

Kastanjehof 2 6883 JR Velp
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp op 6 februari 2021

Dementie

Ik ben uitermate tevreden met de verzorging in de kastanjehof! Voor mijn moeder was het beslist moeilijk om op 95 jarige leeftijd haar eigen huis te verlaten! Al na vier weken voelde ze zich super, is vrolijk, geniet het eten, de aandacht en heeft kontakt met de andere bewoners! Is voor mij als dochter een super gevoel! Het personeel gaat in op de behoeftes van de bewoners en heeft ook altijd een open oor voor de Familie ! Hartelijk dank voor alles!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp

Ontzettend bedankt voor uw mooie waardering. Wat een groot compliment dat uw moeder zich zo snel thuis voelde bij ons. Daar doen we het voor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.