Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof

Kastanjehof 2 6883 JR Velp
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp op 23 december 2020

Vriendelijke medewerkers. Ook als mantelzorger voel je je er welkom. Doordat het kleinschalig is, is er ook veel aandacht voor de bewoners. Er worden veel activiteiten georganiseerd, bewoners/medewerkers van verschillende afdelingen komen zo ook met elkaar in contact. Mijn vader maakt graag een praatje en het was fijn dat alle medewerkers hem kende en een praatje aan knoopte. Hij was voorheen dagelijks buiten op zijn scootmobiel, het was fijn dat er ook wekelijks een vrijwilliger kwam om met hem te wandelen, soms een medewerker, daar genoot hij erg van. In Velp is er een mooi park om te wandelen en ook het gezellige centrum is nabij. Mijn vader kwam via crisis opvang binnen, we werden goed opgevangen door hoofd afd 1, we kwamen erg verdrietig aan, gesprek met een lach en een traan maar we gingen met een goed gevoel weg en vader bleef in goede handen achter. Vader woont nu in verpleeghuis vlakbij waar hij al voor ingeschreven stond. Kastanjehof is top, maar voor vader te klein.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof - Velp

Om te beginnen de beste wensen voor 2021. Hartelijk dank voor uw waardering. Wat fijn om te horen dat de eerste kennismaking met onze locatie zo prettig was. Wij beseffen dat het voor u zeer moeilijk was. Dat onze collega het leed een beetje heeft kunnen verzachten, is goed om te horen. Wij hopen dat uw vader het naar zijn zin heeft op de andere locatie binnen Attent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Kastanjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.