Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Regina Pacis - Arnhem op 30 oktober 2019

9.8

Mijn zus stond erop haar laatste dagen in de Baroktuin in Regina Pacis door te brengen. Vanaf het eerste moment dat wij daar binnenkwamen met haar, begon ik te begrijpen waarom ze daar heen wilde en niet ergens anders. We werden vriendelijk ontvangen en ons werd verzekerd dat alles in het werk zou worden gesteld om aan eventuele wensen tegemoet te komen. Geen woord teveel. De zorg voor niet alleen mijn zus, ook voor ons als familie, de liefde voor de mensen, ik kan alleen maar zeggen: Dank jullie allemaal, jullie hebben geholpen een voor ons allen verschrikkelijk moeilijke tijd draagbaar te maken.

Reactie van/namens Hospice Attent Zorg en Behandeling, Hospice De Baroktuin - Arnhem

geplaatst op 4 november 2019

Wij willen u hartelijk danken voor deze mooie waardering. Wij zijn blij met de mooie complimenten voor onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Regina Pacis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.