Attent Zorg en Behandeling, Tertzio

Bachstraat 29 6661 CP Elst
088-9902000
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Tertzio - Elst op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Alle afspraken hier verlopen goed. De verzorging is heel goed, prima zelfs. Ondanks dat ik angstig ben tijdens het douchen en aankleden, heeft men veel geduld met mij. De medewerkers zijn heel lief, aardig, geweldig en geduldig. Ik krijg een nieuwsbrief, een menu en de rest van de informatie mondeling. Ondanks de drukte wordt er geluisterd en hebben ze voor mij genoeg tijd. Ze brengen me overal naar toe met mijn rolstoel. De accommodatie vind ik netjes. Op de vraag of ik deze zorgverlener zou aanbevelen bij vrienden en familie zeg ik: zeker weten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Tertzio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.