Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Tertzio - Elst op 21 februari 2017

7.2

Een generiek probleem in heel Nederland en dus ook in Tertzio: ondanks de zeer gewaardeerde doelstellingen en de grote inzet van het personeel staat de zorg door het overheidsbeleid onder zware druk. Door improvisatie worden onvolkomenheden opgevangen. Voor de toekomst is te vrezen, omdat de zorg qua salariëring voor veel werkzoekenden gewoon niet aantrekkelijk genoeg  is. Zorg is een vak, en lang niet altijd een roeping, laten we daar realistisch in zijn ! En laten we wel wezen: we hebben de zorg met z'n allen hard nodig. Specifiek Tertzio: steeds meer dingen gaan goed; bezetting in weekends en vakantieperiodes (Kerst, grote vakantie) kunnen beter. Afstemming tussen verschillende afdelingen (Zorg versus Facilitair) is verbeterd. Het personeel is heeft een luisterend oor en is communicatief. De renovatie heeft sfeer positief beïnvloed, maar het blijft een oud gebouw met smalle ongezellige gangen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Attent Zorg en Behandeling, Tertzio - Elst

Bedankt voor uw waardevolle reactie. U geeft aan dat u erg tevreden bent over de verpleging en omgang medewerkers, dit vinden wij fijn om te horen. Gelukkig krijgt de ouderenzorg momenteel binnen de politiek veel aandacht. Wij zouden graag met u van gedachte wisselen over uw zorgen. U kunt via de leidinggevende of een medewerker contact met ons opnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Tertzio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.