Attent Zorg en Behandeling, Tertzio

Bachstraat 29 6661 CP Elst
088-9902000
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Tertzio - Elst op 22 mei 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben erg blij met mijn woonruimte. Het is ruim genoeg, behalve als je uit een groter huis komt, dan moet je even wennen. De badkamer is ook prima. Er is geen verwarming, maar ik heb er geen last van. Voor de schoonmaak hebben ze te weinig tijd, ze krijgen slechts 10 minuten de tijd. De verpleegsters verschonen mijn bed. Het wassen gaat goed en prettig. Ik krijg ook vaak stagiaires. Ik mag ook alles vragen aan hen en ik heb geen klachten. Ik heb geen last van haast of drukte. De omgang is verschillend. Ik ben zelf altijd goed gehumeurd in de ochtend. Ze hebben niet veel tijd maar er zijn erbij die soms wel eens even praten. Soms luisteren ze niet goed. Ik kan hier heel fijn wonen. Ik eet beneden. Ik vind het eten nu beter van kwaliteit dan eerder. Ik mag kiezen uit twee menu's. Ik kan niet goed tegen kruiden en ik kon die wensen aangeven. En dat is fijn. Dit is een gewoon boerendorp en wij zijn geen kruiden en aparte dingen gewend. Ouden van dagen verhalen die hier worden georganiseerd, ga ik altijd naar toe, dat is heel erg leuk. Ook ga ik naar de Bijbelkring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Tertzio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.