Attent Zorg en Behandeling, Tertzio

Bachstraat 29 6661 CP Elst
088-9902000
Deze locatie is onderdeel van Attent Zorg en Behandeling

Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Tertzio - Elst op 4 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

In principe doe ik nog bijna alles zelf, maar mocht het nodig zijn dan kan ik hier goed een afspraak maken. Mijn huisje is keurig netjes, een pracht uitzicht. Een keer per week word mijn bed verschoond, en schoongemaakt. Ik vind de medewerkers erg vriendelijk. Ook heb ik het idee, dat de verzorging zeer goed is, en naar mij geluisterd word. Mijn ontbijt en de warme maaltijd tussen de middag, nuttig ik in het grand cafe, ik voel me net een prinses. Het eten is erg lekker. Ik zou het fijn vinden, dat ik per week een blaadje ontvang met wat er hier zoal te doen is nu krijg ik het een keer per maand. Jammer dat er in de avonduren weinig te doen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Tertzio? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.