Waardering van Avoord Zorg en Wonen, locatie Het Anbarg - Etten-Leur op 5 september 2017

4.5

Het pand en de kamers zijn donker en sfeerloos. Er wordt niet op gelet of de patienten voldoende eten en drinken. Mijn vader kon hierdoor wegens uitdroging met spoed naar het ziekenhuis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Avoord Zorg en Wonen, locatie Het Anbarg - Etten-Leur

geplaatst op 21 september 2017

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij willen hier graag met u verder over praten.
Uw waardering is echter anoniem, dus willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 076-5325000. U kunt dan vragen naar ondergetekende. Mocht u anoniem willen blijven dan kunt u ook contact opnemen met onze vertrouwenspersoon.

Met vriendelijke groet,

Marry Vastré
Manager Zorgeenheid locatie Het Anbarg

Bent u of werkt u voor Avoord Zorg en Wonen, locatie Het Anbarg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.