Waardering van Avoord, locatie Het Anbarg - Etten-Leur op 12 juni 2019

9.3

Mijn vader was opgenomen op tijdelijk verblijf afdeling 43. Hij wilde heel graag naar huis maar kon dat niet omdat er teveel zorg nodig was. De aandacht en zorg die mijn vader kreeg was heel positief en ook naar ons was het personeel heel lief en heel fijn in omgang. Hij was weleens boos op zich zelf en wist niet altijd goed wat hij zei of deed. Maar de waardering voor de verzorgende van de afdeling was altijd heel positief. Mede door die zorg heeft hij het volgehouden op de afdeling. De laatste dagen van zijn verblijf ging zijn gezondheid heel snel achter uit. Maar ook toen bleef de zorg heel goed en alert. Helaas hebben we 01 juni afscheid moeten nemen. Als familie kijken we terug op een heel heftige periode maar door de geboden zorg hebben wij het wel vol kunnen houden. We zijn de medewerkers van tijdelijk verblijf heel dankbaar voor de lieve zorg en ook de opvang net voor en na het overlijden van mijn vader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Avoord, locatie Het Anbarg - Etten-Leur

geplaatst op 17 juni 2019

Namens het team van Tijdelijk verblijf Dank je wel voor dit hele mooie grote compliment!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Avoord, locatie Het Anbarg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.