Waardering van Avoord, locatie Het Anbarg - Etten-Leur op 23 mei 2019

8.5
  • Dementie

Prima kleinschalige woongroepen. Goede bejegening. Meer personeel op de groepen zou welkom zijn. Soms is een groep poosje alleen. Goede familie participatie en vrijwilligers.Goede medische zorg. Top verpleeghuis wat mij betreft

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Avoord, locatie Het Anbarg - Etten-Leur

geplaatst op 23 mei 2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Ik ga graag met u in gesprek over dat de groep weleens een poosje alleen zit. We zijn bezig met de uitbreiding van gastvrouwen in het team waardoor er op belangrijke momenten toezicht en begeleiding is voor onze cliënten. Mocht u behoefte hebben aan een gesprek, dan vraag ik u om contact met mij op te nemen via telefoonnummer 076-5325000.
U kunt dan vragen naar ondergetekende.

Met vriendelijke groet,

Marry Vastré
Manager Zorgeenheid locatie Het Anbarg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Avoord, locatie Het Anbarg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.