Waardering van AxionContinu, De Parkgraaf, Centrum voor Revalidatie en Herstel - Utrecht op 24 april 2017

9.2

Mijn vader heeft circa twee maanden verbleven op de derde verdieping van De Parkgraaf. Wij zijn zeer tevreden over de grote inzet van alle medewerkers om het leven van mijn vader, die intensieve zorg nodig heeft, zo aangenaam mogelijk te maken. Met vereende krachten (onder meer ergo-, fysio- en kunstzinnige therapie, psychologe en diëtiste) is er aan zijn moeizame herstel gewerkt. De communicatie met de medewerkers verliep soepel. Als wij aangaven dat er extra zorg nodig zou zijn, werd er direct actie ondernomen. Het huis zelf is fraai en prettig vormgegeven met veel vrolijke kleuren en details. Het restaurant is uitstekend. Zo wordt er tussen de middag een uitgebreid lunchbuffet geserveerd, waar ook bezoek voor een klein bedrag bij aan kan schuiven. We hebben mijn vader regelmatig mee naar het restaurant genomen om samen te eten of iets te drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, De Parkgraaf, Centrum voor Revalidatie en Herstel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.