Waardering van AxionContinu, De Parkgraaf, Centrum voor Revalidatie en Herstel - Utrecht op 8 juli 2016

3.0
  • Dementie

Mijn vader moest in Parkgraaf op krachten komen na kort ziekbed. Mijn vader had ook Alzheimer. Daar is Parkgraaf niet op ingesteld. Op momenten dat er geen bezoek bij mijn vader was, werd er niet naar hem omgekeken. Kreeg geen eten en drinken. Werd in eetzaal gezet om te eten zonder zijn gebit bij hem in te doen. Lag uren in zijn eigen ontlasting. Werd gewoon niet goed verzorgd. Mijn vader is uiteindelijk overgeplaatst met ernstige uitdrogingsverschijnselen!! Deze instelling is niet geschikt voor mensen die 24 uur per dag hulp nodig hebben. Mensonterend gewoon!

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg AxionContinu, De Parkgraaf, Centrum voor Revalidatie en Herstel - Utrecht

We betreuren het zeer dat u en uw vader een slechte ervaring hebt gehad tijdens het verblijf in De Parkgraaf. Wij zouden graag hierover met u in gesprek willen gaan. We kunnen dan kijken wat er fout is gegaan en hoe we dat in de toekomst kunnen voorkomen. U kunt hiervoor contact opnemen met De
Parkgraaf ter attentie van mevrouw K. Sarikaya, telefoon 030-2822311 of via parkgraaf@axioncontinu.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, De Parkgraaf, Centrum voor Revalidatie en Herstel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.