Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum De Drie Ringen - Utrecht op 23 november 2017

3.7

Wij als kinderen zijn zeer teleurgesteld in het beleid die in De Drie Ringen word gebezigd. Onze Moeder is 91 jaar en stokdoof met de Alzheimer syndroom en sinds Pa is overleden is het beleid van EV alleen gericht op dat zij naar een kleinere woongroep zou moeten buiten de Drie Ringen. Ik heb bij de teammanager gevraagd naar een andere EV omdat wij de indruk hadden dat Moeders angstig is voor deze persoon. Krijgen wij een EV die geen EV is omdat zij nog niet gediplomeerd is. Het komt er hier op neer dat de EV waar wij om vervanging hebben gevraagd toch de eind verantwoording bleef behouden. Dat noem ik iemand proberen blij maken met de bekende dode mus.Wij hebben aangegeven dat onwenselijk te vinden vanwege het feit dat zij binnen een zeer korte periode voor de 4e keer zou moeten verhuizen. De huisarts heeft uit eindelijk aan mij mede gedeeld dat Moeders kon niet hoefde te verhuizen. Een aantal weken geleden is Moeder gevallen en is behandeld en geopereerd in het St. Antonius ziekenhuis. Na de operatie is door de het ziekenhuis naar de Drie Ringen Gebeld dat Moeder weer zou terug keren. Er is door 2 personen toestemming verleend voor de volgende dag om 11:00 uur terug keren naar de Drie Ringen. Onderweg naar het ziekenhuis wordt ik gebeld dat de Drie Ringen niet de verzorging kan bieden. Zeer teleurstellend allemaal en getuigd van onwil om enige moeite te investeren in goede verzorging. Ons gevoel met betrekking tot de Drie Ringen is het empathisch onvermogen van de stafpersoneel. Moeders is nu verhuisd naar de Wartburg en daar hebben we eindelijk het gevoel dat er moeite word gedaan om met haar te communiceren en met eigen ogen kunnen ervaren dat er met liefde met de mensen word omgegaan. Chapeau voor de Wartburg van G2.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis AxionContinu, woonzorgcentrum De Drie Ringen - Utrecht

In De Drie Ringen doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk zorg te leveren die is afgestemd op de wensen en behoeften van de cliënt. Wij werken met gekwalificeerde medewerkers en hebben duidelijke procedures. Het spijt ons dan ook te horen dat u ontevreden bent over de zorg voor uw moeder. Het is vervelend voor u dat u dat zo heeft ervaren.
Wij zijn blij dat wij een gesprek met u als familie hebben gevoerd naar aanleiding van uw klacht. Wij staan open kritiek en horen graag suggesties die de zorg rondom cliënten verbeteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum De Drie Ringen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.