Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg - Utrecht op 6 augustus 2012

3.2

Als bewindvoerder en mentor van drie clienten bij axioncontinu, zie ik nogal wat zaken die niet kloppen. Opmerkingen daarover worden hooghartig afgewezen, clienten zijn te angstig om een klacht in te dienen. Het antwoord van één van mijn clienten nadat een verzorgende haar dreigde een oorvijg te geven: nee ik dien geen klacht in, jij woont hier niet". Tot mijn verbazing hangt er in de gang een recent afgegeven waarderingcertificaat. Is er soms bij de bewoners geinformeerd? Vrijwel elke bewoner draag incontinentie materiaal, is men niet incontinent dan worden bewoners dat van zelf. Voor de verzorging spaart dat immers veel tijd. In dat "moderne" incontinentie materiaal kan drie liter vocht in. Er behoeft dus maar één á tweemaal per etmaal te worden verschoond. Wat een winst!! Ruikt het daarom zo naar urine? Dat valt niet te voorkomen is het antwoord. Kijkt u eens met andere ogen. Zou u in zo'n verzorgingstehuis willen wonen?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.