AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg

Kennedylaan 16 3533 KJ Utrecht
Deze locatie is onderdeel van AxionContinu

Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg - Utrecht op 5 maart 2018

Dementie

Meerdere vervelende ervaringen meegemaakt met de service manager. Dhr komt zijn afspraken niet na en houdt zelf zich niet aan de regels.Afgelopen zomer was er sprake van een rattenplaag op de gesloten afdeling waar mijn tante woonde. De ratten liepen ‘s nachts letterlijk en figuurlijk door haar slaapkamer. Omdat tante dement is werd ze aanvankelijk niet serieus genomen maar toen de ratten zich meer en meer in de huiskamer lieten zien en de gastvrouwen ‘s ochtends meer bezig waren met het opruimen van de keutels in de broodla dan voor de bewoners was de maat voor ons vol. Uiteindelijk heeft dit probleem meer dan een maand geduurd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg - Utrecht

In De Wartburg doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk zorg te leveren die is afgestemd op de wensen en behoeften van de cliënt. Wij werken met gekwalificeerde medewerkers en hebben duidelijke procedures. Het spijt ons dan ook te horen dat u ontevreden bent over onze bejegening rondom de zorg voor uw tante. Het is vervelend voor u dat u dat heeft ervaren.
Een jaar geleden zijn muizen gezien. De bestrijding is door een gespecialiseerd bedrijf onmiddellijk in gang gezet en het probleem is toen verholpen.
Graag komen wij met u in contact om de onvrede die u heeft met u te bespreken. U kunt daarvoor contact opnemen met de afdelingsmanager van De Wartburg, telefoon 030 - 294 00 41 of lpieters@axioncontinu.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum De Wartburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.