Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum Ingelanden - Utrecht op 30 juli 2012

9.3

Ik wil - ook namens mijn boers en zusters- mijn bijzondere waardering uitspreken voor het verpleeghuis de Ingelanden. Mijn moeder heeft daar een ontzetten geweldige tijd gehad. Er werd van alles met haar ondernomen. Ze ging naar alle activiteiten, zwemmen, winkelen. Niets was te gek. Zo fijn meedenkend, betrokken personeel; de introductie van familienet was een gouden greep. Mooi dat we hier als familie volledig bij betrokken werden . Natuurlijjk was er ook wel eens wat maar we hebben altijd ervaren dat men mee wilde denken om het op te lossen. Het bijzonderste was toch de tijd rond en na het overlijden van mijn moeder.Alle aandacht van de medewerkers om mijn moeder de laatste zorg te geven. Iedereen kwam ons persoonlijk condoleren. Zelfs de managers kwamen langs. Mijn moeder mocht worden opgebaard in haar kamer. We mochten het stiltecentrum gebruiken om het afscheid te organiseren. De begrafenisondernemer vertelde dat dit bij haar weten alleen in de ingelanden kan. Bij het vertrek van mijn moeder naar haar laatste rustplaats werd er in de hal een haag van medewerkers gevormd. Ook hier stonden medewerkers, managers en mensen van het restaurant. Zo bijzonder ,zo ontroerend. Wij werden er stil van. Dank dank lieve medewerkers in de Ingelanden. Jullie zijn bijzonder. Jullie zijn goud.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum Ingelanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.