AxionContinu, woonzorgcentrum Voorveldse Hof

Blaarkopstraat 1 3573 SH Utrecht
Deze locatie is onderdeel van AxionContinu

Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum Voorveldse Hof - Utrecht op 28 april 2019

Dementie

Onze moeder kon niet meer zelfstandig wonen, dus wij moesten op zoek naar een verpleeghuis. Buikpijn hadden wij ervan... en dat gevoel werd niet minder toen we ons gingen oriënteren op huizen. Voordat we bij Voorveldse Hof kwamen hadden we zo'n zes huizen gezien en bij geen van allen hadden we een goed gevoel; donker, somber, weinig activiteit en gezelligheid. we hadden de moed al opgegeven... totdat we bij Voorveldse Hof in Utrecht kwamen. Van buiten niets bijzonders (veel 'beton' in een nieuwbouwwijk die nog volop in ontwikkeling is), maar van binnen een verademing. Ruim, licht en het belangrijkste een welkome, vriendelijke en liefdevolle sfeer. Inmiddels woont onze moeder een kleine maand in Voorveldse Hof en onze verwachtingen zijn meer dan waargemaakt. Er zijn volop activiteiten, de verzorging is respectvol en warm en de sfeer is vrolijk. Kleine woongroepen die met elkaar koken en eten, een grand cafe waar vele activiteiten plaatsvinden en ook buiten volop mogelijkheden voor een wandelingetje in een park of in de 'volkstuintjes'. Wij zijn blij en belangrijker nog, onze moeder ook. Ze voelt zich helemaal thuis en geeft het leven een 8!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum Voorveldse Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.