Waardering van AxionContinu, woonzorgcentrum Voorveldse Hof - Utrecht op 21 november 2018

• Trombose

Ziekenhuis bezoek moeder 7 augustus 2018:Langs deze weg bedankt voor de superzorg die jullie mijn moeder hebben gegeven gisteren tijdens haar onverwachte bezoek aan het ziekenhuis en met name een speciaal compliment voor de vertegenwoordiger van welzijn, is de gehele tijd bij moeder gebleven en na mijn aankomst in het ziekenhuis heeft ze medicijnen e.d. geregeld en moeder per taxi terug begeleid en mij ondersteund, wat een kanjer gewoon geweldig ! Mijn broers zaten in het buitenland en ik kon niet zo snel bij jullie zijn, fijn dat het zo opgelost werd door het Voorveldshof. Ook een compliment voor de dames op woning 4, werd aangenaam verrast met een heerlijke maaltijd toen we weer arriveerden in het Voorveldse Hof . Wij zijn heel blij dat onze moeder bij jullie is, beter bestaat volgens mijn niet, Chapeau !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor AxionContinu, woonzorgcentrum Voorveldse Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.