Waardering van Azora, Verpleeg- en revalidatiecentrum Antonia - Terborg op 12 januari 2021

• Ziekte van Alzheimer

uitstekende zorg en aandacht voor de patiënt. Erg liefdevol en met passie. Mijn vader verbleef op afdeling Veldzicht I van verpleeghuis Antonia en heeft het hier erg naar zijn zin gehad. Er werd van alles gedaan om het hem naar de zin te maken: activiteiten in en buiten de huiskamer, uitjes, bezoek aan pastor, luisterend oor, goede verpleging, aandacht voor hem. Zo liefdevol. Ook goede lichamelijke verzorging, netjes op tijd schone kleren, medicatie werd goed verzorgd en veel aandacht voor het welzijn van de patiënt. We zijn hier ontzettend tevreden over. Goede communicatie richting familie en alles in goed overleg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Azora, Verpleeg- en revalidatiecentrum Antonia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.