Waardering van Azora, Zorgcentrum en verpleeghuis De Schuylenburgh - Silvolde op 17 mei 2010

7.5

Het personeel doet er alles aan om, in dit geval mijn vader, het naar de zin te maken en dat lukt heel goed. Het eten is voortreffelijk en de zorg is prima, zeer hulpvaardig personeel. Niets dan lof. Mijn vader is van verzorgd wonen nu weer zelfstandig gaan wonen en daar heeft hij zeker in het begin erg veel moeite mee gehad. Hij zag allemaal nieuwe gezichten in een nieuw groot huis. Hij voelde zich eenzaam en daar, vind ik, schiet de directie te kort. Ze hebben te weinig ingezien hoe moeilijk het voor dit soort bewoners is. De overgang was veel te groot, ze hadden het gevoel aan hun lot te zijn overgelaten. Nu is mijn vader gewend en gaat het prima, maar voor de toekomst moet daar meer rekening mee gehouden worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Azora, Zorgcentrum en verpleeghuis De Schuylenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.