Waardering van Baalderborg Groep, Van Dedem Marke - Dedemsvaart op 21 juni 2016 interview

Alles wat er te doen is staat in het blad wat we elke maand krijgen en wordt ook aangeplakt in de huiskamer. Ze vragen me ook altijd wel of ik meega als er iets te doen is. Maar dat doe ik niet zo vaak. Ik vermaak me prima op mijn appartement. Ik heb hier alles wat ik nodig heb. Een mooi appartement met een mooi uitzicht op de tuin. Ik heb mijn eigen balkon waar ik, met mooi weer, heerlijk buiten kan zitten. Ik ben prima op mijn plaats hier. Ik voel me hier fijn en gelukkig. Een enkele keer maak ik wel eens een afspraak met iemand van het personeel. Bijvoorbeeld als ik voor een onderzoek naar het ziekenhuis moet. Dan spreek ik dat af bij de balie en dan wordt alles verder voor mij geregeld. Een goed gesprek kan ik prima voeren met de verpleegsters die mij helpen. Ik heb het hier prima naar de zin. Ik heb niets te klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baalderborg Groep, Van Dedem Marke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.