Waardering van Baalderborg Groep, Van Dedem Marke - Dedemsvaart op 21 juni 2016 interview

7.7

Ik heb met het personeel geen enkel probleem. Ze zijn vriendelijk, aardig en behulpzaam. Ook de schoonmaakster doet haar werk heel netjes. Alles wat te doen is in het tehuis staat aangeplakt en we krijgen ook een blad waar alles in vermeld wordt. Er zijn verschillende mensen waar ik wel een goed gesprek mee kan voeren. Afspraken maken, als er bijvoorbeeld een dokter langs moet komen, gaat ook prima. Soms komt de dokter ook uit zichzelf wel eens langs. Ook over mijn kamer ben ik prima tevreden. Ik heb alles bij de hand. Een grote badkamer, een grote slaapkamer en een eigen keukentje. Eten doe ik gezamenlijk met de andere bewoners. Ook het eten vind ik prima. Geen klachten over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baalderborg Groep, Van Dedem Marke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.