Waardering van Baalderborg Groep, Van Dedem Marke - Dedemsvaart op 21 juni 2016 interview

8.5

Mijn verzorging hier is prima. Ik kan met iedereen goed opschieten. Ik kan niet meer lopen, dus ze moeten me overal mee helpen. En dat doen ze met zoveel liefde en respect, echt geweldig. Soms krijg ik een knuffel. Ik ben eigenlijk overal heel tevreden over. Mijn hulp in de huishouding komt een keer per week en zij doet haar werk geweldig. Mijn kinderen gaan elke week een keer met mij naar het dorp. Even naar de winkels en een kopje koffie drinken. Ook het maken van afspraken gaat prima. Nooit geen problemen mee. Er wordt veel voor ons georganiseerd. Geheugentraining, bingo er komen wel eens koren of muziekgroepen. En een keer per twee weken bloemschikken. Alles wat ze organiseren staat in het blad “Op de Hoogte”. Ik ben heel erg blij met mijn verblijf in dit tehuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baalderborg Groep, Van Dedem Marke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.