Waardering van Baalderborg Groep, Van Dedem Marke - Dedemsvaart op 21 juni 2016 interview

7.2

Over mijn accommodatie heb ik niks geen klachten. Ik heb een complete woning, voorzien van een slaap en badkamer en een balkon. En een klein keukentje waar koffie kan zetten en waar ik wat warm kan maken in de magnetron. Meer dan dit heb ik niet nodig. Eten doe ik in het restaurant. Ze verzorgen me goed hier. Ze helpen me met douchen en met mijn kousen aantrekken. De rest kan ik zelf nog. We krijgen een keer per maand een blad, “Op de Hoogte”, waar allerlei leuke dingen instaan. De openingstijden van de kapper en de pedicure bijvoorbeeld. Maar er staan ook recepten in, en gedichten en puzzels. Teveel om op te noemen. Een heel mooi overzichtelijk blad. Ook allerlei nuttige telefoonnummers. Kortom ik vind dat wij een goed tehuis hebben waar we prima worden verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baalderborg Groep, Van Dedem Marke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.