Bartholomeus Gasthuis

Lange Smeestraat 40 3511 PZ Utrecht

Waardering van Bartholomeus Gasthuis - Utrecht op 27 januari 2019

Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder (met de ziekte van Alzheimer) heeft ruim een jaar in het Bartholomeus gewoond tot haar overlijden. Ik heb gezien dat de verzorgenden met veel liefde, geduld en toewijding de bewoners bij staan. De verzorging is heel erg goed, evenals het eten. Er heerst rust en een gezellige, gemoedelijke sfeer. Ik heb me als dochter ook altijd erg welkom gevoeld. Er was oprechte interesse en belangstelling voor me en altijd een luisterend oor. Het was een fijne, veilige plek voor mijn moeder en ik kon haar daar met een gerust gevoel achter laten, na een bezoek. De verzorgende probeerden mijn moeder echt te begrijpen en zich aan te passen om het voor haar zo prettig mogelijk te maken. Als er iets was, werd ik consequent op de hoogte gesteld. Ik heb een heel goed gevoel over gehouden aan dit Gasthuis. Ook de ambiance bij binnenkomen, het restaurant, de binnentuin en de locatie in de stad, droeg bij aan een ontspannen, ook wat luxe gevoel. Ik kan het iedereen aanbevelen. Dit is een fijne plek om te wonen, op het moment dat het thuis niet meer gaat en de zorgbehoefte de mantelzorger boven het hoofd groeit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bartholomeus Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.