Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 15 juni 2012

4.3

Gebrek aan informatie staat op de voorgrond. Informatie wordt 1x per 6 wk gegeven door de EVV,maar wanneer familie tussendoor komt met vragen of voor overleg, wordt dit ervaren door de leidinggevende van de afdeling als gebrek in vertrouwen in het team en wordt er letterlijk gezegd dat moeder misschien moet uitkijken naar een andere zorginstelling. De leiding met name de afdelingsmanager kan moeilijk tegen kritiek..

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort

Bedankt voor uw reactie.

Het Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis wil een open organisatie zijn die wil leren van reacties van de cliënt.

Graag zouden wij in gesprek met u gaan om te kijken naar verbeterpunten.

U kunt een afspraak met mij maken via het algemene telefoonnummer van onze locatie.

Eileen Kempen, waarnemend locatiemanager Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis van Beweging 3.0

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.