Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 19 februari 2019 interview

8.3

Ik vind dat mijn moeder heel goed behandeld wordt. De medewerkers hebben veel respect voor haar. Dat waardeer ik enorm. Ik vind het restaurant erg gezellig. Het gebouw is schoon en netjes. Als er feestdagen zijn, wordt het gebouw leuk aangekleed. Het oogt vriendelijk. Mijn moeder is bedlegerig en gaat af en toe een uurtje in haar rolstoel in de huiskamer zitten. In het restaurant zijn soms concerten. Ik vind het jammer dat mijn moeder daar niet meer naar toe kan, maar toevallig kwam er onlangs een pianist naar de huiskamer van moeder. Mijn moeder heeft enorm genoten van zijn optreden.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.