Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 1 maart 2019

6.7
  • Dementie

Ik vind dat personeel erg zijn best doet. Ze werken hard. De afdeling vind ik erg klein. Bewoners met rolstoelen en rollators zitten klem aan de tafels. 12 bewoners in de huiskamers is ook teveel. Jammer dat de groepen zo groot zijn. Met 8 bewoners is het veel huiselijker en meer persoonlijke aandacht. Nog 1 puntje: Er is een mooi restaurant waar je heerlijke koffie kan "Kopen". Maar omdat ik de koffie bij mijn moeder op de afdeling wil drinken neem ik mijn eigen mokken mee. Maar helaas ik kan het nog zo graag willen ik krijg de koffie die ik gewoon wil kopen niet mee. Ik schaam me als ik daar sta en vind het helemaal niet gastvrij. Jammer. Mijn moeder heeft het verder goed op de afdeling. Ze fietst, gaat naar de activiteiten, en doet huishoudelijke taken op de afdeling. Ik laat haar met een gerust hart achter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.