Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 14 februari 2019 interview

6.3

In deze instelling waar mijn vader woont, worden de gemaakte afspraken niet altijd nagekomen. In het zorgplan staat vermeld dat zijn gehoorapparaat in de ochtend in wordt gedaan en in de avond weer uitgedaan. Deze moeten ze dan netjes opbergen, omdat ze anders zoek kunnen raken. Dat gebeurt niet altijd, waardoor ze regelmatig zoekraken en dat vind ik heel vervelend. Ik vind het jammer dat dit niet goed te regelen is. De verzorging gooit kleding in de was zonder deze goed te checken. Misschien komt dit ook door de inzet van veel verschillende medewerkers, waaronder ook invalkrachten. Mijn vader vindt het niet prettig dat er een medebewoner in zijn kamer komt. Soms krijgt hij een klap van een medebewoner als hij deze naar buiten sommeert. Ik vind dat ze daar meer proactief op moeten reageren, door deze bewoners beter in de gaten te houden. Er is over gesproken, maar het blijft structureel misgaan. Het huis waar mijn vader woont, vind ik prettig. Er zit een grote tuin bij, waar hij lekker kan lopen. Dit geeft hem meer bewegingsvrijheid.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort

geplaatst op 15 februari 2019

Wij nemen uw signaal over onze zorg serieus en nodigen u uit voor een gesprek. Mocht u van deze gelegenheid gebruik wensen te maken, dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met ons klantcontactcentrum op telefoonnummer (033) 469 20 20 en vragen naar de teammanager van Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.