Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 14 februari 2019 interview

7.2

Mijn vader wordt hier goed behandeld. De medewerkers geven hem aandacht. Zo proberen ze met hem in gesprek te komen en geven ze hem regelmatig iets te drinken. In mijn ogen werken de meeste medewerkers met plezier en leveren ze kwaliteit. Soms krijg ik een berichtje dat er iets in de medicatie van mijn vader veranderd is, maar vervolgens hoor ik niet hoe dat verder gaat. Soms ontbreken er kledingstukken en dan mis ik een goede terugkoppeling. Het gebouw is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Ik vind het een mooie ruimte. Het gebouw is compact, waardoor de afstanden tussen de afdelingen niet zo groot zijn. Dat vind ik goed. Er is een activiteitenbegeleidster die van alles organiseert. Elke dag is er wel iets. In de lift hangt het programma. Ik vind het aanbod van activiteiten heel prettig. Zo is er een speciale trimfiets met een beeldscherm. Ook is er een bibliotheek. Soms kom er iemand met een dier langs. Dat vind ik heel prettig. Verder worden er samen liedjes gezongen. Ik merk dat dat voor mijn vader heel herkenbaar is. Het sinterklaasfeest met cadeautjes een pepernoten was leuk. Ook was er een kerstdiner voor bewoners en familie, maar het was niet duidelijk dat ik als contactpersoon daarvoor moest betalen. Op een andere afdeling mocht er geen familielid aanwezig zijn bij het kerstdiner. Dat vind ik een beetje vreemd.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.