Waardering van Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis - Amersfoort op 15 februari 2019 interview

Zelf maak ik geen afspraken met de instelling, maar de afspraken met mijn moeder gaan goed. Ik vind het af en toe lastig om informatie goed door te geven, want in mijn ogen verdwijnen er soms dingen in de overdracht. Ik begrijp dat de medewerkers het druk hebben, maar naar mijn mening zou de overdracht beter kunnen. Juist kleine dingen kunnen voor mijn moeder belangrijk zijn. Soms moet ik achter dingen aan gaan, maar dan gebeuren ze ook wel. Ik zie grote verschillen tussen de medewerkers. Ik vind vooral de oudere, ervaren medewerkers goed. Zij komen rustiger over en hebben meer overwicht hebben. Bij de jonge medewerkers mis ik soms wat levenservaring. In mijn ogen gaan de oudere medewerkers ook beter om met agressie onder de bewoners en kunnen zij deze mensen beter corrigeren. De meeste medewerkers gaan goed met mijn moeder om. Dat blijkt uit haar reactie. Zij geeft aan dat ze de medewerkers lief vindt. De sfeer op de afdeling is goed. Ik vind het er meestal wel gezellig en ik voel dat mijn moeder zich er op haar gemak voelt. De medewerkers reageren op mijn vragen, maar wat ermee gebeurt is voor mij niet altijd duidelijk. De instelling is niet zo groot. Ik vind het heel prettig dat er een binnentuin is met een volière en zitjes. Er zijn veel activiteiten, zoals kerkdiensten, muziekuitvoeringen en spelletjes. Mijn moeder heeft de vrijheid om daar wel of niet aan mee te doen. Daar luisteren ze goed naar. Dat vind ik heel netjes. De instelling staat in een prettige omgeving, bij de stadsmuur. Daar is een singel met een wandelpad. Ook is er een winkelcentrum in de buurt.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Sint Elisabeth Verpleeg- en Gasthuis? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.