Waardering van Beweging 3.0, Verpleeghuis De Lichtenberg - Amersfoort op 20 juni 2019

Mijn moeder heeft 3 jaar in het woonzorgcentrum gezeten en heeft het naar haar zin gehad. Op een gegeven moment was het niet meer vertrouwd dat ze daar bleef wonen. Het was niet meer veilig voor haar. Noodgedwongen moest zij verhuizen naar een besloten afdeling op Klein Amersfoort een afdeling in verpleeghuis de Lichtenberg. In het begin was er volgens haar niets goed en moest zij erg wennen. Na een tijdje ging het beter en heeft ze er met veel plezier gewoond. Ik had een prima verhouding met het personeel van Zuidsingel en het personeel doet echt wel hun best. Het personeel dacht echt met mij mee als er iets anders misschien voor mijn moeder beter was en vaak waren ze er al mee bezig. Mijn moeder en ik hebben het er prima gehad met elkaar. Mijn moeder heeft daar 2 jaar gewoond en is op 93 jarige leeftijd overleden. Als er wat is met je vader of moeder kan je altijd bij de zorg terecht. Ik heb het tenminste wel zo ervaren.Ook ik zou dat er meer tijd voor de bewoners was waardoor ze niet zolang niemand van de zorg op de afdeling is. Maar het ontbreekt aan personeel en misschien vindt niet iedereen het leuk om met de bewoners een spelletje te doen of te zingen of te knutselen. En vinden ze het verzorgen alleen mooi.Ik hoop echt dat dat in de toekomst snel gaat veranderen en dat er meer personeel komt solliciteren.  Het is echt een pracht beroep.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Verpleeghuis De Lichtenberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.