Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum De Pol - Nijkerk op 27 november 2012

5.0

Moeder kwam met een gebroken been naar Zilverschoon en werd als zieke/patiënt behandeld (iemand die bij haar volle verstand was en voorheen nog zelfstandig woonde). Moest veel tijd op bed doorbrengen (ging er voor avondeten in en lag er gedurig de volgende ochtend om 11 uur nog in); ze lag zich zeer. Ze lag op een kamer met 2 medebewoners die totaal niet bij haar pasten. Omgeving oud en rommelig.Op po willen/moeten mocht maar beperkt. Dat vind ik het ergste; een oude mevrouw die bij haar volle verstand is krijgt van verpleging meermaals te horen dat ze 'het maar in haar broek moet doen'. Vreselijk! Er werd veel voor haar bepaald en dit heeft haar veel verdriet gedaan. Ongeacht accomodatie/financiën: dit is niet nodig! Heeft met attitude en bewustzijn (snappen voor wie je werkt en respect hebben) van medewerkers te maken. Daar schort het nodige aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum De Pol - Nijkerk

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u bedanken voor uw reactie. Graag ga ik hierover met u in gesprek. U kunt mij bereiken via 033-2477311.

Frank van der Eijnden, locatiemanager verpleeghuis Zilverschoon Beweging 3.0

p.s.1 Heeft u ook suggesties hoe Beweging 3.0/ Zilverschoon haar zorg- en dienstverlening kan verbeteren? Laat het ons weten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum De Pol? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.