Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 26 november 2012

8.3

Het is hier overdag heerlijk, het is lekker licht. Ze doen echt hun best. De medewerkers rennen zich rot, het eten is nooit koud en het wordt goed geserveerd. De medewerkers proberen echt de tijd voor je te nemen, maar soms is dat lastig omdat er veel mensen zorg nodig hebben. Iedereen is altijd even behulpzaam en vriendelijk. Ik ben hier nu een maand en ik voel mij echt op mijn gemak. Elke week krijgen we een weekprogramma waarin staat welke activiteiten er die week plaatsvinden. Wanneer je wilt kun je de hele dag vermaakt worden. Ze zijn lief voor je. Je krijgt warmte. Ze proberen mij zoveel mogelijk rust te geven. Het eten is altijd prima. Ik ben hier tevreden. Er gaat ze niets te ver. Het is hier een heel mooi huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.