Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 14 maart 2019

1.5

Het personeel loopt alleen maar achter de feiten aan te hollen. Er is geen kwaliteits personeel genoeg. Die er lopen zijn goed maar komen tijd en handen tekort. In plaats dat ze een bewoners stop regelen rennen die zusters zichzelf en mijn hulpbehoevende vader voorbij. Als hij niet belt zie je ook niemand. Het is wachten op ongelukken. Onverantwoordelijk!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort

geplaatst op 14 maart 2019

Wij nemen uw signaal over onze zorg serieus en willen hierover graag met u in gesprek gaan, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Mocht u van deze gelegenheid gebruik wensen te maken, dan kunt u contact opnemen met ons klantcontactcentrum op telefoonnummer (033) 469 20 20 en vragen naar een van de teammanagers van Nijenstede.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.