Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 20 augustus 2020

5.3
  • Dementie

Het personeel mag niet beslissen. Alles wat erboven zit is moeilijk te bereiken of werkt 2of 3 dagen. Directie nog nooit gezien. De zorgboerderijen komen niet voor niks als paddenstoelen uit de grond! Een geduchte tegenstander!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort

Bedankt voor uw reactie. Wij nemen uw beoordeling over onze zorg serieus en willen graag met u in gesprek over uw ervaring, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. We proberen via de redactie van Zorgkaart Nederland met u in contact te komen. U kunt ook contact opnemen met ons Klantcontactcentrum op telefoonnummer (033) 469 20 20 en vragen naar een van de teammanagers van Nijenstede.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.