Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 26 november 2012

8.2

Ik had een nieuwe rollator nodig en een zuster heeft alles voor me geregeld, hoefde zelf niks te regelen. Het is een heel oud gebouw, er komen wel eens gebreken, maar daar doen ze hun best voor om op te knappen. Ik ben nog heel zelfstandig, heb bijna geen hulp nodig, maar als ik ze nodig heb, helpen ze meteen en vliegen ze voor me. Ik vind het eten soms heel goed, maar het is ook wel eens heel erg. Ze hebben geen eigen keuken meer hier. Over het algemeen ben ik hier heel erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.