Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 26 november 2012

6.3

Ik moet de griepprik krijgen, ben er al 10 keer achteraan gegaan. Het ziekenhuis wordt opgeknapt. Mijn hoofd is nog goed, maar er komen steeds meer mensen die geestelijk wat minder zijn. Dat is van de laatste tijd. Het wordt een verpleegtehuis terwijl het eigenlijk een verzorgingsteheuis is. Dingen worden niet altijd doorgegeven als ik iets vraag. De echte zusters gaan met de echte patienten om, dus ik krijg iedere keer anderen van buitenaf, heb ik geen contact mee. Het eten wordt niet meer ter plekke gekookt, maar wordt aangeleverd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.