Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 26 november 2012

Over het algemeen vind ik het hier wel prettig, ik heb al zo vaak gewisseld en overal moet je weer aan wennen. Ik heb pas een ongelukje gehad en nu kan ik heel slecht lopen. En nu heb ik hier een therapeut gekregen om mij weer beter te leren lopen. Ik vind dat ze hier wel aardig samenwerken met het eten en drinken, dat komt allemaal wel aardig op tijd. Het ziet er allemaal wel redelijk uit en ze doen erg hun best om alles schoon te houden. Ik heb geen klachten over de medewerkers, ze zijn allemaal aardig en doen hun best. Ze zijn allemaal heel druk om alles op tijd klaar te krijgen. Het gaat qua informatie voorziening niet slecht, maar ik heb daar zelf heel weinig ervaring mee. Er is wel verschil tussen de verschillende dames van de verzorging maar over het algemeen is het een beetje matig. Ik zit nu met mijn voeten en daar word misschien niet genoeg aandacht aan besteed maar meestal zoeken ze wel alles op wat nodig is misschien. Ik vind het hier gezellig, er zijn wel duidelijk groepjes. Ik zit hier nu al een paar jaar met een aantal dames. Ik kan met een gerust geweten dit huis aan iedereen aanbevelen. Ik vind zelf dat ik best geluk heb, ik hoef alleen maar even een stukje te lopen en ik ben al thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.