Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 20 maart 2019

6.8
  • Dementie

Wat wel een aandachtspuntje is om te luisteren naar de bewoners, je moet ze niet als kleine kinderen behandelen moeten wel idee hebben dat ze zelf ook nog dingen kunnen beslissen

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort

geplaatst op 25 maart 2019

Wij nemen uw signaal over onze zorg serieus en willen graag met u in gesprek gaan over uw aandachtspunt, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren. Mocht u van deze gelegenheid gebruik wensen te maken, dan kunt u contact opnemen met ons klantcontactcentrum op telefoonnummer (033) 469 20 20 en vragen naar een van de teammanagers van Nijenstede.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.