Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede

Heiligenbergerweg 84 3816 AM Amersfoort
Deze locatie is onderdeel van Beweging 3.0

Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort op 18 april 2013

zorgpersoneel doet erg zijn best, maar de totale organisatie is overgeorganiseerd en geeft veel administratieve rompslomp. meer zorg en minder management zou de kwaliteit ten goede komen. vaker is de douche / toiletruimte niet schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede - Amersfoort

We danken u voor uw reactie.
Binnen Nijenstede werken we hard aan een zo kwalitatief goede en zo efficiënt mogelijke zorgverlening, waarbij we proberen het aantal functionarissen in managementfuncties en administratielast te beperken, bijvoorbeeld door het realiseren van kleinschalige woonvormen met zelforganiserende teams die een eigen verantwoordelijkheid hebben voor de kwaliteit van zorg. Mochten er desalniettemin tekortkomingen ervaren worden in zorg en dienstverlening dan stellen we het op prijs als u daarover contact met ons opneemt zodat we hierop passend kunnen reageren. U kunt naar mij of de facilitair teamleider vragen bij de receptie, zodat wij u verder kunnen helpen.
U kunt mij ook bereiken via 033-4696501.
Peter Faasen, locatiemanager woonzorgcentrum Nijenstede, Amersfoort, Beweging 3.0

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.