Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef - Hooglanderveen op 7 februari 2010

7.0

De verzorging die de bewoners ontvangen is goed, ook al ontbreekt het vaak wel aan tijd om de mensen echt uitgebreid te verzorgen. Wat ik erg jammer vind, is dat het voorkomt dat oudere echtparen uit elkaar gehaald worden. Dit gebeurt wanneer de een intensievere zorg nodig heeft dan de ander, waardoor ze op verschillende afdelingen terecht komen. Mijn ervaring hiermee is dat de ouderen dat zelf vervelend vinden. Een positief punt vind ik dat er veel sociale controle is. Doordat het een relatief klein tehuis is, kent iedereen elkaar. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Dat is ook erg goed en vinden de bewoners ook leuk.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.