Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef - Hooglanderveen op 23 januari 2019

2.2
  • Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder heeft ruim 2,5 jaar in het Sint Jozef Hooglanderveen gewoond. Door onduidelijke interne problemen namen vanaf april 2018 tien ervaren krachten binnen een paar maanden ontslag. Ik woon in het buitenland en heb veel telefonisch en e-mail contact met zowel mijn moeder als het Sint Jozef. Regelmatige toezending van de rapportages was problematisch. Bij mijn bezoek in mei 2018 liep, at, dronk en praatte mijn moeder. Toen ik in december 2018 kwam, kon zij niet meer zelfstandig lopen; ze at, dronk en praatte vrijwel niet meer. Het appartement en mijn moeder roken naar urine en ontlasting. Ondanks dat ik diverse keren op de fatale gevolgen bij brand heb gewezen, bleek de deur van haar appartement (en naar later bleek vele andere deuren op haar gang) op slot te zijn gedraaid. Kortom, mijn moeder verkommerde. Ik werd onder druk gezet een BOPZ verklaring te ondertekenen en haar in een piepklein kamertje op een andere locatie te plaatsen. Na mijn weigering, werd ons medegedeeld dat ik zelf een plek voor mijn moeder moest vinden. Mijn moeder woont inmiddels in een ander huis dat niet onder beweging 3.0 valt. Ze heeft een fijne kamer en wordt uitstekend verzorgd door bekwaam en liefdevol personeel. Mijn moeder loopt weer zelfstandig, ze eet, drinkt en praat weer. Het kan dus wel anders! Kortom, ik kan Beweging 3.0 beslist niet aanraden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef - Hooglanderveen

geplaatst op 24 januari 2019

Wij nemen uw signaal over onze zorg serieus en nodigen u uit voor een gesprek. Mocht u van deze gelegenheid gebruik wensen te maken, dan kunt u contact opnemen met ons klant contactcentrum op telefoonnummer (033) 469 20 20 en vragen naar de teammanager van St Jozef Hooglanderveen.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.