Waardering van Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef - Hooglanderveen op 14 november 2018

7.8
  • COPD

Onze oom was woonachtig in St Jozef en heeft daar uitstekende zorg gehad. Wel is het een oud gebouw en de kamers zijn klein, dat heeft hij als een minpunt ervaren. Voor de rest is alles uitstekend geregeld, er wordt prima gecommuniceerd, ook met de naasten van de bewoner. Eigenlijk is alles in samenspraak mogelijk wat erg fijn is. De verzorging wordt met veel liefde en geduld uitgevoerd, wat erg bijzonder is zeker in deze tijd. Door ziekte had onze oom meer zorg nodig dan normaal gesproken en dit werd zeker in acht genomen. Al met al heeft hij nog een fijne tijd gehad, mede door deze goede en fijne verzorging. Niets dan lof voor de medewerkers daar.

Bent u of werkt u voor Beweging 3.0, Woonzorgcentrum St Jozef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.