Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

7.7

Afspraak is afspraak hier. Ik hoef nooit lang te wachten. Ze zijn er meteen als je belt en ze doen alles voor je. Klein nadeel is dat wanneer je eigenlijk geen zorg of hulp nodig hebt, je ook niemand ziet als je ze niet roept of belt, want daar hebben ze niet genoeg tijd voor. Iedereen doet zijn uiterste best hier en ze zijn ook allemaal heel erg vriendelijk, alleen is er geen mogelijkheid om voldoende aandacht te geven. Datzelfde geldt een beetje bij de medische zorg, ik krijg wel eens wat voorgeschreven en dan krijg ik bepaalde medicijnen, maar ik zie nooit meer iemand van de dokters die dan eens komt kijken of het helpt en ook de zusters hebben daar geen tijd voor. Ik heb een geweldig appartement, het is ruim en ik heb een eigen keukentje en een aparte ruime doucheruimte. Het eten is heel erg goed. Ze komen wekelijks goed poetsen. Ik heb een heel mooi uitzicht. Ik woon hier heel erg goed, ik vind het alleen jammer dat ze je te weinig aandacht kunnen geven. Verder heb ik geen helemaal geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.