Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

8.2

Ik heb een mooi appartement. Het is rui. Wel had ik graag een aparte slaapkamer willen hebben, het bed staat nu in de kamer en dat vind ik niet prettig. Het schoonmaken is niet echt honderd procent, ze verzetten niets. Ze hebben te weinig tijd om het goed te doen. Het eten is goed, we kunnen kiezen uit twee dingen. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Als je ze belt dan komen ze naar je toe en helpen je. Ze zijn aardig en behulpzaam. Wel merk ik je dat er wat weinig tijd is, ze hebben het erg druk. Vooral in de ochtend gaan de mensen voor die naar het ontbijt moeten. Daar heb ik begrip voor, maar als er meer personeel zou zijn dan zou dat beter afgehandeld kunnen worden. Maar ze luisteren wel naar me als er iets aan de hand is, daar maken ze dan wel tijd voor vrij. Ook houden ze er goed rekening mee als je eens voor een afspraak weg moet, dan geef ik dat de dag van tevoren door en dan komen ze tijdig voor de verzorging. Met de medicatie zijn ze alert, ze houden goed bij wat ik krijg en of ik het ook inneem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.