Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

Ik heb een prachtig appartement, het is groot genoeg en ik kan er goed met mijn rollator overweg. Jammer dat we geen balkonnetje hebben, dat mis ik erg. Het schoonmaken gebeurt goed in de korte tijd die ze ervoor hebben. Het eten is prima, je kunt altijd uit twee dingen kiezen. We hebben hier nu ook een prachtige mooi aangelegde tuin waarin we gezellig kunnen zitten. De medewerkers gaan fantastisch met me om, ze hebben alle aandacht voor me. Ze zijn en blijven altijd vriendelijk. De afspraken worden goed nagekomen, ze zijn er altijd en als ik bel reageren ze meteen met de vraag wat er aan de hand is. We worden hier gehoord en gezien en als bewoners zeer zeker serieus genomen. Ze doen hier echt alles voor je

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.