Waardering van BrabantZorg, AAtrium - Veghel op 9 mei 2018 interview

8.5

Ik hoef hier nooit lang te wachten op de gemaakte afspraken en er wordt gelijk gereageerd. Ook wordt gelijk gereageerd als je belt. De medische zorg is goed, als er iets moet gebeuren dan wordt de dokter geraadpleegd en die schrijft wat voor. Dat werkt altijd en wordt goed door de verzorging op de afdeling opgepakt. De medewerkers gaan heel goed met ons om, ze geven de aandacht die nodig is. Ze zijn vriendelijk en ze hebben respect voor de privacy. Ze doen hun uiterste best voor de bewoners, maar toch merk je dat er minder tijd is dan vroeger. Het appartement is heel erg goed, qua ruimte en indeling. Het eten is geweldig, er is een keuze uit twee menu's. Er is te weinig tijd om goed schoon te maken, dat gebeurt wel goed maar te kort. Er moeten dan keuzes gemaakt worden wat gedaan kan worden. Ik woon hier goed. Wel merk je dat door de toegenomen zorgzwaarte van de bewoners het moeilijker is om contacten binnen het huis te leggen, bijna niemand is meer in staat om een gesprek met je te voeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrabantZorg, AAtrium? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.